Vi på Suderviljan..

.. gör givetvis allt vi kan för att skydda våra kunder samt oss själva från att bli sjuka.

Vi håller ordentligt med avstånd.
I butiken är en kund alternativt ett sällskap i taget välkommen, förutsatt att man är symptomfri.

Vill man inte gå in, så kommer vi gärna ut och hjälper er!

Både i butik och växthus finns det handsprit.

Det vi säljer hos oss levererar vi också kostnadsfritt inom Klinte. Betalning kan då ske kontant, via Swish eller faktura.

Höstblommor

Nu är vår blomkyl påfylld igen med snittblommor i härliga höstfärger 💐

Vill ni ha ett blomarrangemang till bröllop, begravning eller annat tillfälle hjälper vi självklart till. Vi vill då gärna ha beställningen en vecka i förväg.

Vi har även flera sorters Ljung hemma, plus en hel del andra höstblommor.

Välkomna till Suderviljan – det sociala kooperativet 😊