Vi fick hem bland annat lite kryddor och lavendel idag 🙂
Välkomna! 🙂

Vi fick hem bland annat lite kryddor och lavendel idag 🙂
Välkomna! 🙂

Helgerbjudande
Imorgon, lördag 4 juli, så säljer vi 2 hängpelargoner för 50:- ordinarie pris är 39:- styck.
Välkomna! 🙂

Glad midsommar önskar vi på Suderviljan 😊🌼Vi har stängt hela midsommarhelgen, öppnar upp igen måndag 22 juni 8:00 😊
Vi sänker priset på våra snittblommor till halva priset idag 🙂
Idag har vi öppet till 17:00.
Hela midsommarhelgen har vi stängt.
Trevlig midsommar! 🙂
För att fira att det är helg så säljer vi nu vår fina krukväxtjord från SW Horto för 50:-/säcken 😊Gäller i morgon lördag – välkomna 🌼Lördagsöppet som vanligt 10-14Trevlig helg önskar Suderviljan
Kom ihåg att fira alla mammor lite extra nu på söndag då det är Morsdag 🙂
Vi har ett litet erbjudande just till denna dag:
Ros med kruka för 129:-
Välkomna! 🙂

Gräslök, olika pumpasorter, chili, paprika, gurka, tomater, ampeljordgubbe, Surfina, Lobelia, Fuchsia, Pelargoner, Flitiga Lisor och Lyckliga Lottor samt SÅ mycket mer, finns hos oss nu 😃
Har vi inte det du söker, så kan vi oftast ta hem det inom en vecka. Tveka inte att fråga oss 😊
Vi kan även hjälpa dig med din trädgård, t ex klippa gräsmatta, häck, röja och rensa rabatter.
Torsdag 21/5 har vi stängt, men öppet som vanligt på fredag och lördag.
Varmt välkomna!







Helgen är på ingång, och det vill vi fira lite extra, så vi sänker priset på Blåregn (Wisteria).
99:-/st
Gäller idag fredag och i morgon lördag 🌞
Krukor och nätamplar som finns hos oss just nu. Varmt välkomna!
Öppet 8-17 på vardagar, och 10-14 på lördagar 🌞




Nu har vi återigen en välfylld blomkyl, färdiga buketter finns det också 😊För att underlätta för alla som vill ha hem blommor, jord och annat till sina hem och trädgårdar så erbjuder vi nu fri leverans inom Klinte 😊Det går bra att betala kontant vid leveranstillfället, men har ni möjlighet att Swisha blir vi lite extra glada. Vi kan även fakturera.Handlar ni på plats hos oss, så har vi både engångshandskar samt handsprit som du som kund gärna får ta av.Vi har fått hem ett parti med pallkragar nu lagom till helgen. 49:-/st.Trevlig helg❣️


